جشنواره نصب جک دیپلمات

جشنواره نصب جک برقی پارکینگ دیپلمات

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جشنواره نصب جک برقی پارکینگ دیپلمات

شرکت هوراد الکترونیک خاورمیانه با برند دیپلمات اقدام به برگزاری جشنواره نصب جک درب اتوماتیک دیپلمات در صفحه اینستاگرامی خود به آدرس @hourad.digital  نمود.

از میان فیلم های ارسال شده توسط بهترین نصاب های جک برقی پارکینگی دیپلمات در سرتاسر کشور عزیزمان ایران 5 فیلم برگزیده شد و جوایز به ترتیب زیر برای نصب کنندگان گرامی جک دیپلمات ارسال شد.

نفر اول : پکیج جک درب اتوماتیک دیپلمات 420

نفر دوم : 3 عدد کیت نور بالای دیپلمات

نفر سوم تا پنجم هر کدام 2 عدد کیت نور بالای دیپلمات

 اولین فیلم نصب جک درب اتوماتیک دیپلمات ارسالی از همکار گرامی نصاب از استان مازندران شهر تنکابن  


دومین فیلمی که در پیج اینستاگرام هوراد دیجیتال از طرف شما برگزیده شد و نصب جک دیپلمات به خوبی در آن انجام شده است از استان کردستان شهر مهاباد 

در این ویدئو می توانید سومین فیلم نصب جک پارکینگی دیپلمات که همکار خوب و گرامیمان از  از استان فارس شهر کازرون ارسال فرمودند را تماشا کنید. 

در این کلیپ می توانید چهارمین فیلم نصب جک درب پارکینگ دیپلمات که همکار عزیزمان از استان کرمان شهر کرمان ارسال فرمودند را تماشا کنید. 

و اما در آخرین ویدئو می توانید پنجمین فیلم نصب جک درب اتوماتیک دیپلمات ایرانی که یکی دیگر از همکاران عزیزمان از استان فارس شهر زرقان ارسال فرمودند را مشاهده نمایید. 

همراهان گرامی جک برقی پارکینگی دیپلمات در جشنواره های بعدی که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد همراه ما باشید. امیدواریم شما برنده بعدی باشید.

راهنمای نصب و استفاده جک بازویی دیپلمات


اینماد