آموزش جامع و کامل نصب جک پارکینگ ایتالیایی GR و مدار CITY1EVO + نکات و تنظیمات در 14 فیلم آموزشی

آموزش جامع نصب جک پارکینگ ایتالیایی GR و مدار CITY1EVO

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آموزش جامع نصب جک پارکینگ ایتالیایی GR و مدار CITY1EVO + تنظیمات در 14 فیلم آموزشی


با توجه به درخواست و تماس‌های مکرر تکنسین‌ها و نصاب‌های سراسر کشور مبنی بر آموزش نصب جک پارکینگی GR و تنظیمات مدار CITI1EVO بر آن شدیم تا آموزش کامل و جامعی از نصب جک پارکینگ توسط استاد وحید کیوانی ثبت و ضبط نماییم.
این فیلم آموزشی نصب جک جی‌آر و مدار سیتی‌وان ایوو و تنظیمات آن به صورت کامل که حضورتان ارائه می گردد.

مدار فرمان یا مدار کنترل جک در تمامی جک های برقی درب، وظیفه کنترل تمامی قطعات جک بازویی را بر عهده دارد. مدار کنترل در واقع بررسی وضعیت چشمی ها (فتوسل)، میزان فشار نهایی بازو جک، میزان چرخش موتور، تشخیص محل انتهایی حرکت و اندازه گیری اختلاف زمان حرکت هر لنگه از درب ها را بر عهده دارد.

نصب جک درب اتوماتیک و تنظیم و تعمیر برد آن، باید باید حتماً توسط گروه فنی و مهندسی و افراد متخصص صورت بگیرد. تنظیم برد جک درب اتوماتیک کار بسیار مشکلی می باشد و به هیچ عنوان از عهده ی افراد عادی و فاقد تخصص بر نمی‌آید.

برای اطلاعات و یا مشاهده انواع جک پارکینگ کلیک کنید و از این صفحه دیدن نمایید.

فیلم آموزشی اول : 

آشنایی با مدار جک پارکینگی ایتالیایی GR | مدار CITY1 EVO

این ویدئو جهت آشنایی با مدار city1 evo ( سی تی وان ایوو ) جک پارکینگی ایتالیایی GR توسط شرکت هوراد الکترونیک وارد کننده جک درب اتوماتيک ایتالیایی با برند جی آر تهيه شده است. استاد وحید کیوانی در این کلیپ به آموزش آسان و جامع از نحوه نصب و راه اندازی مدار كنترل جک برقی بازویی برای نصاب های عزیز پرداخته است.

فیلم آموزشی دوم : 

آموزش تنظیم زمان کارکرد درب در مدار CITY1EVO ( سی تی وان ایوو) در جک بازويي جی آر

این ویدئو دومین قسمت از سری آموزشی مدار city1 evo جک درب اتوماتيك جی آر ایتالیا است. در این ویدئو تنظیمات زمان کارکرد درب توسط استاد وحید کیوانی به طور کامل، به ساده ترین شیوه آموزش داده شده است. تماشای این کلیپ آموزشی را به نصاب ها و تکنسین های جک های پارکینگی ایتالیایی و ایرانی توصیه می کنیم.

فیلم آموزشی سوم : 

آموزش تنظیم زمان کارکرد قفل برقی در مدار CITY1EVO جک GR و گزینه های وابسته به آن

 

این ویدئو که سومین بخش از سری آموزشی مدار city1 evo جک برقی بازویی جی آر ایتالیا است. در این آموزش به تنظیم زمان کارکرد قفل برقی در مدار CITY1EVO جک GR و گزینه های وابسته به آن پرداخته شده است.

فیلم آموزشی چهارم :

تنظیم قدرت موتور و تنظیم حرکت دور آهسته هنگام باز و بسته در مدار  ( CITY1EVO ) جک درب اتوماتیک ایتالیایی جی آر

چهارمین ویدئو از سری فیلم‌های آموزشی مدار CITY1EVO جکِ دربِ اتوماتیک ایتالیایی GR را مشاهده می نمایید. توضیحات کامل استاد وحید کیوانی، در خصوص تنظیم قدرت موتور و تنظیم حرکت دور آهسته در زمان باز و بسته، در این قسمت به شما نصاب‌های عزیزِ جک، کمک می کند تا با تسلط بیشتر، تنظیمات بهتری را انجام دهید.

 

فیلم آموزشی پنجم : 

تنظیم فرمان های اجرایی در مدار CITY1EVO جک درب اتوماتیک ایتالیایی GR

پنجمین ویدئو از سری آموزشی استاد وحید کیوانی را مشاهده می نمایید. ایشان در این ویدئو به بررسی تنظیمات فرمان های اجرایی در مدار CITY1EVO جک درب اتوماتیک ایتالیایی GR پرداخته اند. این دوره آموزشی کاملا رایگان در خدمت شما عزیزان در سایت قرار داده شده است. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

فیلم آموزشی ششم : 

تنظیم زمان بسته شدن درب به صورت اتوماتیک و تنظیم زمان بسته شدن درب بعد از عبور خودرو از چشمی در مدار CITY1EVO جک GR

تنظیم زمان بسته شدن درب به صورت اتوماتیک و تنظیم زمان بسته شدن درب بعد از عبور خودرو از چشمی در مدار فرمان CITY1EVO جک بازویی ایتالیایی GR در این ویدئو به تنظیمات مدار فرمان CITY1EVO در هنگام نصب جک مربوط به هنگامی که درب بسته می شود، هم به صورت اتوماتیک و هم زمانی که خودرو از مقابل چشمی عبور خواهد پرداخته شده است.

فیلم آموزشی هفتم : 

تنظیم عملکرد فلشر در مدار فرمان CITY1EVO جک درب اتوماتیک ایتالیایی GR

ویدئو شماره هفت از سری ویدئوهای آموزش نصب جک پارکینگی و تنظیمات مدار فرمان ویژه نصاب های جک بازویی پارکینگ جی آر ایتالیا را مشاهده می نمایید. در این آموزش که توسط شرکت هوراد الکترونیک تولید شده است به بررسی تنظیمات عملکرد فلشر در مدار فرمان سی تی وان ایوو در جک جی آر ایتالیا پرداخته شده است.

فیلم آموزشی هشتم : 

تنظیم عملکردِ فرمان حالت های START در مدار کنترل CITY1EVO جک درب اتوماتیک ایتالیایی GR

ویدئوی شماره هشتم از سری آموزش‌های نصب جک درب اتوماتیک و تنظیمات مدار کنترل CITY1EVO را مشاهده می‌نمایید.

این دوره آموزشی برای کمک و راهنمایی بیشتر به نصاب‌های جکِ بازویی توسط استاد وحید کیوانی در شرکت هوراد الکترونیک خاورمیانه‌، تولید کننده و وارد کننده جک های پارکینگی دیپلمات‌، گاردینا و gr ایتالیا تهیه شده است.

 

امید است با بهره گیری از این ویدئو آموزشی بیش از پیش در کارِ خود حرفه‌ای‌تر و موفق‌تر باشید.

فیلم آموزشی نهم : 

تنظیم عملکرد های چشمی در مدار فرمان  CITY1EVO جک GR ایتالیا

نهمین قسمت آموزشی، مربوط به عملکرد چشمی ها و تنظیمات آن در مدار فرمان سی تی وان ایوو می باشد.

فیلم آموزشی دهم : 

نحوه ذخیره کردن تنظیمات در مدار کنترل CITY1EVO جک برقی درب اتوماتیک GR

این ویدئو دهمین قسمت از سری آموزش نصب جک برقی درب اتوماتیک جی آر می باشد. با دیدن این آموزش می توانید اطلاعات و تنظیمات را در مدار ذخیره و save نمایید.

این دوره آموزشی برای کمک و راهنمایی بیشتر به نصاب‌های جکِ بازویی توسط استاد وحید کیوانی در شرکت هوراد الکترونیک خاورمیانه، تولید کننده و وارد کننده جک های پارکینگی دیپلمات، گاردینا و gr ایتالیا تهیه شده است.

فیلم آموزشی یازدهم : 

رفع ایراد رها شدن درب پس از بسته شدن کامل در مدار کنترل CITY1EVO جک بازویی پارکینگ GR

یکی از پرسش ها و سئوالات متداولی که اغلب از طرف شما نصاب‌های عزیز و گرامیِ جک های پارکینگی، از ما پرسیده می شود این است که پس از بسته شدن کامل درب، درب، خود را رها می کند و یا اصطلاحا درب پس میزند. با رعایت چند نکته کوچک در تنظیمات مدار جک درب اتوماتیک، این مشکل برطرف خواهد شد. در این فیلم، استاد وحید کیوانی این نکات را آموزش می‌دهند.

فیلم آموزشی دوازدهم : 

استفاده از فشار نهایی در بسته شدن درب در مدار فرمان CITY1EVO جک بازویی ایتالیایی GR

شرکت هوراد الکترونیک دوازدهمین فیلم را اختصاص به آشنایی با دو گزینه فشار نهایی و رها کردن درب داده است. لازم است در هنگام نصب جک پارکینگی جی آر و تنظیمات مدار فرمان سی تی وان ایوو به این گزینه ها نیز توجه فرمایید.

فیلم آموزشی سیزدهم : 

آموزش بازگشت به تنظیمات کارخانه در مدار کنترل CITY1EVO جک درب پارکینگ GR ایتالیا

گاهی در نصب نیاز داریم تنظیمات را به حالت اولیه بازگردانیم و یا تنظیمات مدار کنترل دچار مشکل یا اشتباهی شده است، پس بهتر است تنظیمات را ریست کنیم و به حالت تنظیمات کارخانه برگردانیم. این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا این ریست فکتوری را به نحو احسن انجام دهید. در صورت داشتن هر پرسشی حتما آن را با ما مطرح نمایید.

فیلم آموزشی چهاردهم : 

تنظیم زمان تأخیر بازشدن و بسته شدن درب در مدار کنترل CITY1EVO جک درب اتوماتیک GR ایتالیا

در چهاردهمین قسمت آموزش نصب جک و تنظیمات مدار کنترل به بررسی تنظیمات زمان تاخیر در باز شدن و بسته شدن درب پرداخته ایم.

ما در هوراد دیجیتال آرزومندیم این سری از آموزش ها و فیلم ها مورد توجه شما قرار گیرد. و بیش از پیش در کار و حرفه خود موفق باشید.

اسفند 1400


اینماد